0

Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » Marketing boeken » Zakelijke doelen bereiken met sociale media


Zakelijke doelen bereiken met sociale media... - Wilco Verdoold (Auteur) | 
Marco Frijlink 

Zakelijke doelen bereiken met sociale media...

Wilco Verdoold (Auteur) | Marco Frijlink (Auteur)

Paperback 22,99 Ebook 11,4911,49excl. 3,95 verzendkosten NL22,99excl. 3,95 verzendkosten NL
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand Het luisterboek is helaas uitverkocht en kan dus niet besteld worden.

Beschrijving

Veel organisaties doen maar wat als het gaat om social media. Ze hebben geen duidelijk beeld van wat ze met die inspanningen willen bereiken. Natuurlijk, het gaat vaak over meer omzet of minder kosten, maar er is geen direct verband tussen actie en resultaat. Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden daarom een slim en praktisch
model dat is gebaseerd op twaalf afgeleide doelstellingen, zoals naamsbekendheid vergroten of productiviteit verbeteren. Die doelstellingen zijn verdeeld in drie categorieën: klant, omgeving en organisatie. Voor elke doelstelling geven ze aan welke activiteiten op social media die doelstelling helpen realiseren. Het model is uitvoerig onderzocht en getest in de praktijk – en het werkt! Dit boek is de langverwachte wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken.

ISBN: 9789047007937


Liefhebbers van Zakelijke doelen bereiken met sociale lazen ook: