0

Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » Marketing boeken » Waarde creëren met BigData-analyses


Waarde creëren met BigData-analyses - Peter Verhoef (Auteur) | 
Edwin Kooge (Auteur) | 
Natasha Walk 

Waarde creëren met BigData-analyses

Peter Verhoef (Auteur) | Edwin Kooge (Auteur) | Natasha Walk (Auteur)

Paperback 52,95 52,95excl. 3,95 verzendkosten NL
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand Het luisterboek is helaas uitverkocht en kan dus niet besteld worden.

Beschrijving

- Duidelijke en uitgebreide stappenplan voor big data;
- biedt overzicht en analysemogelijkheden;
- gaat uit van het Big-datawaardecreatiemodel;
- de website biedt de uitwerkingen van de cases in het boek.

Eén van de grootste hedendaagse uitdagingen voor bedrijfsleven is de explosieve groei in data: Big Data. De maatschappij, het zakenleven, en marketing raken steeds verder gedigitaliseerd. Al die gebruikers van smartphones, tablets en computers zorgen voor digitale sporen en dus potentieel waardevolle informatie. De eerste editie van Waarde creëren met big data analytics biedt een duidelijke stappenplan voor nuttige analyses van deze data. Het Big-datawaardecreatiemodel laat zien hoe waardecreatie van deze grote hoeveelheid aan willekeurige informatie plaatsvindt.

Waarde creëren met big data analytics is geschreven voor opleidingen met aandacht voor communicatie en marketing.

ISBN: 9789001899837


Liefhebbers van Waarde creëren met BigData-analyses lazen ook: