0

Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » Marketing boeken » Marketing


Marketing - Steven Van Belleghem (Auteur) | 
S. van Belleghem 

Marketing

Steven Van Belleghem (Auteur) | S. van Belleghem (Auteur)

Hard-cover 49,99 EBook 37,4937,49excl. 3,95 verzendkosten NL49,99excl. 3,95 verzendkosten NL
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand Het luisterboek is helaas uitverkocht en kan dus niet besteld worden.

Beschrijving

Steven Van Belleghem brengt het standaardwerk over marketing Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer en als marketeer heb je nood aan een duidelijke handleiding om op deze constante verandering in te spelen. In Marketing. De nieuwe principes biedt Steven Van Belleghem alles wat je moet weten om als marketeer in te spelen op je consument en dit om te zetten in duurzaam succes voor je merk, bedrijf of organisatie. Het resultaat is een helder en toegankelijk basiswerk dat een theoretisch kader combineert met praktische voorbeelden. Marketing. De nieuwe principes is onmisbaar voor studenten marketing en communicatie. Dit handboek is een combinatie van zijn twee vorige boeken ‘De conversation manager’ en ‘De conversation company’.

ISBN: 9789082033724


Liefhebbers van Marketing lazen ook: