Home » Overzicht » Business en Informatica » Communicatiekunde boeken » Impact
Hoe kan een boek ervoor zorgen dat je meer impact hebt op andere mensen? Een boek?!
Stel je eens voor dat het waar is. Dat je, net als alle andere mensen die dit boek lazen, je impact sterk vergroot. Wat zou dat betekenen voor de mensen om je heen? Hoeveel beter zou je hen kunnen bereiken? Hoeveel sterker zou je staan in je werk?
Hoe belooft dit boek dan impact?
Het vertrekpunt van de auteurs is het feit dat mensen onbewuste en dus irrationele wezens zijn en slechts zeer beperkt gevoelig voor ratio en logica. Ze ontwikkelden en testten een stevige visie én enkele concrete technieken die de mens in dat onbewuste bereiken. Daar waar verandering écht tot stand komt en dat is een echte game changer!
En... welk besluit neem je?
- Je klikt nu weg omdat je denkt: 'weer zo'n verhaal over effectiviteit?'
- Je parkeert die gedachte. En besluit om te leren hoe je tot anderen door kunt dringen en zo je impact sterk vergroot.
ISBN: 9789082579918