0

Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » Marketing boeken » Het social media boekje


Het social media boekje - Jeffrey Gitomer 

Het social media boekje

Jeffrey Gitomer (Auteur)

Hard-cover 19,95 19,95excl. 3,95 verzendkosten NL
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand Het luisterboek is helaas uitverkocht en kan dus niet besteld worden.

Beschrijving

Gebruik social media om jezelf en je product te promoten en te verkopen!

Zakelijke social media zijn de beste, goedkoopste en meest directe manier van de afgelopen honderd jaar om te communiceren met klanten. Door de voordelen van Facebook, LinkedIn, Twitter en YouTube volledig te benutten, kun je je bedrijf promoten en laten groeien, beter dan je concurrenten en beter dan de economie in het algemeen. Het is nu niet het moment om het rustiger aan te doen. Het is
nu ook niet het moment om je druk te maken over een paar negatieve commentaren van klanten. Nu is het moment om de kansen te benutten, je concurrenten te verslaan en marktleider te worden. Zakelijke social media zullen je helpen je merkbekendheid te vergroten, je reputatie te vestigen en je bankrekening te laten groeien. Begin daar niet morgen mee, maar begin daar vandaag nog mee!

Jeffrey Gitomer is auteur van de bestsellers Het rode boekje voor verkopers en Het zwarte boekje voor netwerkers. Zijn column Sales Moves wordt elke week door
meer dan 4 miljoen mensen gelezen en zijn e-zine Sales Caffeine wordt bij 500.000 abonnees over de hele wereld bezorgd. De klanten van Gitomer zijn onder meer Coca-Cola, BMW, IBM.

ISBN: 9789043023733


Liefhebbers van Het social media boekje lazen ook: