Home » Overzicht » Business en Informatica » Communicatiekunde boeken » Handboek online redactie
Contentcreatie is een multidisciplinair vak geworden. Als online content- of communicatiespecialist
wil je dáár scoren waar de (toekomstige) klanten van jouw organisatie zich bevinden. Daarom ben je dagelijks druk met het optimaliseren van websites, webshops en sociale media, het creëren van content die matcht met klantbehoeften. In woord, beeld en geluid. Haal jij het maximale uit je werk? Dit Handboek Online Redactie geeft je houvast.
Wie professioneel met online communicatie aan de slag is, ontwikkelt content die een bijdrage levert aan het realiseren van organisatiedoelen. Dit boek biedt handvatten voor het creëren en perfectioneren van content voor websites, sociale media, zoekmachines en conversie. Ook helpt het je bij het bouwen van een uitgekiende online strategie, een solide beheerorganisatie en een weloverwogen evaluatieplan. Het Handboek Online Redactie is een múst voor iedereen die meer wil halen uit online communicatie.
ISBN: 9789089656841