0

Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » Marketing boeken » De gehaakte aardbei


De gehaakte aardbei - P. Postma (Auteur) | 
Paul Postma 

De gehaakte aardbei

P. Postma (Auteur) | Paul Postma (Auteur)

Paperback 16,95 16,95excl. 3,95 verzendkosten NL
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand Het luisterboek is helaas uitverkocht en kan dus niet besteld worden.

Beschrijving

DE GEHAAKTE AARDBEI - WAAROM KLANTEN EN MARKETEERS ELKAAR NIET BEGRIJPEN

Marketeers investeren veel geld in mensen die hun producten nooit kopen. Ze bedenken commercials die hun klanten niet begrijpen. En veranderen bekende merken in nietszeggende woorden omdat dit beter past in hun strategie.

Mannen staan intussen met hun terreinauto’s fl uitend vast in de file. Vrouwen kopen schoenen waarop ze niet kunnen lopen. En je kinderen komen thuis met een portemonnee in de vorm van een gehaakte aardbei.

Waarom begrijpen klanten en marketeers elkaar niet? De verklaring is even simpel als verrassend. De manier waarop marketeers in hun werk hun brein gebruiken staat haaks op de manier waarop klanten bij het kopen hun brein gebruiken.

De internationaal bekende marketingautoriteit Paul Postma combineert zijn praktische ervaring met scherpe observaties uit het dagelijks leven. Dit boek bevat zijn populaire columns over het onbegrip tussen klanten en marketeers uit het Tijdschrift voor Marketing.

ISBN: 9789077881477


Liefhebbers van De gehaakte aardbei lazen ook: