0

Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » Zo krijg je iedereen mee


Zo krijg je iedereen mee - Lisette van de Sandt 

Zo krijg je iedereen mee

Lisette van de Sandt (Auteur)

Paperback 24,50 24,50excl. 3,95 verzendkosten NL
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand Het luisterboek is helaas uitverkocht en kan dus niet besteld worden.

Beschrijving

ZO KRIJG JE IEDEREEN MEE


• Waarom mislukt verandering vaak en hoe voorkom je dat?


• Hoe ga je effectief om met weerstand en verandersceptici?


• Hoe creëer je een experimenteercultuur waarin collega’s continu innoveren?
 
Volgens onderzoek mislukt 30 tot 70 procent van alle verandertrajecten. In Zo krijg je iedereen mee onthult internationaal erkend veranderexpert Lisette van de Sandt hoe je als manager weerstand omzet in verandermotivatie door samen te experimenteren.
 
 Verken de unieke combinatie van focus op de menselijke kant van verandering, gedrags- en neurowetenschap en praktische toepasbaarheid. Duik in de verhalen van geslaagde en mislukte verandercases, begrijp de psychologie erachter en ga direct aan de slag met de praktische tools en experimenten. Ontdek ook de favoriete verandertips van  veranderaars uit organisaties zoals ASML, de Nationale Politie, Rabobank en ProRail.
 
 Wees gerust: je hoeft echt niet al je mensen een voor een mee te krijgen om de verandering te laten slagen. Wat wél nodig is, lees je in dit boek.
 
 ‘Volgens McKinsey faalt 70% van alle veranderingstrajecten. Met deze uitvoerige en praktische veranderhandleiding kun jij daar de broodnodige verandering in brengen.’


– Stephan Ummelen, Waardegedreven,
auteur Betekenis & Bullshit
 
 
Lisette van de Sandt is ondernemer en mensgerichte veranderaar bij (inter)nationaal midden- en grootbedrijf en overheden. Ze spreekt, traint en begeleidt workshops op het gebied van change en leiderschap op haar unieke interactieve en energieke manier. Ze werkt(e) onder andere samen met Arvato Bertelsmann, Boston Consulting Group, Leolux, Radboud Universiteit, Gemeente Ede, Deutsche Telekom, Provincie Limburg en Royal HaskoningDHV. In haar eerste boek Zo krijg je iedereen mee laat ze managers zien hoe ze weerstand kunnen omzetten in verandermotivatie.

ISBN: 9789493282490


Liefhebbers van Zo krijg je iedereen mee lazen ook: