0

Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » Management boeken » Zakendoen in de nieuwe economie - Internationale Editie


Zakendoen in de nieuwe economie - Internationale Editie... - Marga Hoek (Auteur) | 
Felix de Fijter 

Zakendoen in de nieuwe economie - Internationale Editie...

Marga Hoek (Auteur) | Felix de Fijter (Redacteur)

Paperback 55,75 Ebook 44,0044,00excl. 3,95 verzendkosten NL55,75excl. 3,95 verzendkosten NL
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand Het luisterboek is helaas uitverkocht en kan dus niet besteld worden.

Beschrijving

ZAKENDOEN IN DE NIEUWE ECONOMIE - INTERNATIONALE EDITIE is de vernieuwde versie van het boek dat in 2014 werd gekozen tot Managementboek van het Jaar. Deze nieuw editie neemt het wereldwijde perspectief als uitgangspunt en geeft op die manier een nieuwe kijk op de economie van morgen. Met succesvolle businesscases van over de hele wereld en de jongste, meest innovatieve ontwikkelingen in economie, maatschappij en technologie, illustreert deze internationale editie van Zakendoen in de Nieuwe Economie het potentieel van de transitie naar een waardegedreven economie.

Eerder schreef de jury van het Managementboek van Jaar: "Het boek gaat
voorop in de nieuwe realiteit van ons maatschappelijk-economisch bestel, is tegelijk conceptueel en praktijkgericht, daagt een breed lezerspubliek uit nieuwe wegen in te slaan en is bovendien uitnodigend vormgegeven".

De inhoud van Zakendoen in de Nieuwe Economie - Internationale Editie kwam mede
tot stand door intensieve crowdsourcing, tientallen interviews met CEO's en de input van toonaangevende wetenschappers en (internationale) opinieleiders.


ISBN: 9789462760783


Liefhebbers van Zakendoen in de nieuwe economie - Inte lazen ook: