Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » The Ripple-effect
In The Ripple Effect ontdek je hoe je via de vijf stappen van het Impactnarratiefmodel klassiek merk- en communicatiedenken doorbreekt en maximaal je positieve impact kan laten uitdeinen. Dit boek biedt je achtergrondinformatie, praktische tips, werkmodellen en inspirerende cases om met jouw verhaal meer mensen beter te bereiken. Laat je inspireren om een druppel van verandering te zijn die positieve deining veroorzaakt en zo bijdraagt aan een betere samenleving. Want we kunnen allemaal een positief verschil maken.
"Dit boek smaakt naar meer. The Ripple Effect en het Impactnarratiefmodel deden me nadenken over hoe ik mijn eigen impact rond RE-use en circulair design meer kon laten uitdeinen."
- Els Du Bois | professor Universiteit Antwerpen en oprichter RE-use lab
"Mooi hoe je met toegankelijke modellen, concrete cases en een enthousiaste stijl mensen meeneemt naar verbetering."
- Petra De Roos | directeur ACC België
"We hebben de data, kennis en tools, nu zijn er storytellers nodig om een levensstijl met positieve impact aantrekkelijk te maken. Dit boek helpt je zo'n storyteller te worden."
- Catherine Louies | duurzaamheidsadviseur strategie en transparantie Sustainabiss
ISBN: 9789020935639