0

Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » Marketing boeken » Inleiding strategische marketing - Van plan naar implementatie


Inleiding strategische marketing - Van plan naar implementatie... - Martin Hummelink (Auteur) | 
Boudewijn Raessens 

Inleiding strategische marketing - Van plan naar implementatie...

Martin Hummelink (Auteur) | Boudewijn Raessens (Auteur)

Paperback 39,50 39,50excl. 3,95 verzendkosten NL
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand Het luisterboek is helaas uitverkocht en kan dus niet besteld worden.

Beschrijving

Organisaties dienen continu hun strategie op relevante externe marktontwikkelingen af te stemmen. De omgeving verandert razendsnel en de impact van deze veranderingen is groot. Het expliciet maken van een marketingstrategie 'verplicht' de organisatie om de juiste vragen te stellen en antwoorden te zoeken.

Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strategisch marketingplan. De auteurs zetten de theorie helder uiteen en bieden veel praktische tips. Op de bijbehorende website is aanvullend materiaal te vinden voor zowel studenten als docenten, zoals toetsen, cases, video's en powerpointpresentaties.

Inleiding strategische marketing is bedoeld voor studenten in de hoofdfase van een bacheloropleiding waarbij het 'eindproduct' een strategisch marketingplan is. Daarnaast is deze uitgave nuttig voor (beginnende) marketeers die hun marketingstrategie willen opzetten, verfijnen of evalueren.

ISBN: 9789089538840


Liefhebbers van Inleiding strategische marketing - Van lazen ook: