Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » Marketing boeken » Strategische marketing: handboek voor vernieuwend denken!
STRATEGISCHE MARKETING: HANDBOEK VOOR VERNIEUWEND DENKEN!
De 'sense of urgency' van deze eeuw vraagt om een opera- tionele aanpak van strategische problemen. Dit handboek behandelt systematisch en op een praktische manier diverse strategische marketingonderwerpen, waardoor de lezer in staat wordt gesteld bij te dragen aan een efficiƫnt strategisch marketingbeleid. Wie zich wil onderscheiden in de markt heeft niet voldoende aan kennis en vaardig- heden. Alleen met kritisch en vernieuwend denken is het mogelijk om definitief een voorsprong op de concurrentie te realiseren. Bedreigingen zijn pas echt bedreigend als de organisatie haar zwakten niet snel aanpakt. Goed klantenbeleid genereert voordelen, net zoals een uitste- kende kennis van klant, markt en omgeving leidt tot nauw- keuriger prognoses en tot reductie van risico's.
Dit handboek is vooral geschreven voor studenten in commerciƫle bachelor- en masteropleidingen (met reeds een basiskennis van marketing) en (beginnende) marke- tingprofessionals in ondernemingen.
ISBN: 9789033495397