0

Home » Overzicht » Business en Informatica » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » Bedrijfskunde boeken » Marketing boeken » Marketing boeken » Social media marketing voor Dummies, 3e editie (eBook) (ebook)


Social media marketing voor Dummies, 3e editie               ... (ebook) - Shiv Singh (Auteur) | 
Stephanie Diamond 

Social media marketing voor Dummies, 3e editie ... (ebook)

Shiv Singh (Auteur) | Stephanie Diamond (Auteur)

2017 21,49 21,49
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand Het luisterboek is helaas uitverkocht en kan dus niet besteld worden.

Beschrijving

De afgelopen jaren zijn de marketingmogelijkheden via social media enorm gegroeid. Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, blogs: allemaal hebben ze hun eigen voordelen, gebruiksaanwijzingen en unieke doelgroepen. Maar hoe weet je welke social media bij jouw bedrijf passen en welke strategie je moet toepassen om een succesvolle campagne te kunnen lanceren? Daar helpt de nieuwe editie van 'Social media marketing voor Dummies' je bij! Naast een overzicht van alle mogelijkheden en de nieuwste trends biedt deze praktische gids alle informatie die je nodig hebt om valkuilen te vermijden.

Shiv Singh is senior vicepresident Global Brand and Marketing Transformation bij Visa. Stephanie Diamond is voormalig marketingdirecteur bij AOL en voorzitter bij Digital Media Works, dat contentmarketingservices biedt aan bedrijven.

ISBN: 9789045354668


Liefhebbers van Social media marketing voor Dummies, 3 lazen ook: