0

Home » Overzicht » Business en Informatica » Economie en bedrijf » Principles of Marketing


Principles of Marketing - Phil T. Kotler (Auteur) | 
Phil T. Kotler (Auteur) | 
Gary Armstrong (Auteur) | 
Gary Armstrong (Auteur) | 
Lloyd C. Harris (Auteur) | 
Lloyd C. Harris (Auteur) | 
Hongwei He 

Principles of Marketing

Phil T. Kotler (Auteur) | Phil T. Kotler (Auteur) | Gary Armstrong (Auteur) | Gary Armstrong (Auteur) | Lloyd C. Harris (Auteur) | Lloyd C. Harris (Auteur) | Hongwei He (Auteur)

Paperback 87,15 87,15excl. 3,95 verzendkosten NL
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand Het luisterboek is helaas uitverkocht en kan dus niet besteld worden.

Beschrijving

Enhance your students' understanding of the essential contemporary concepts of marketing. Principles of Marketing, 8th European Edition, is a core text for undergraduate and postgraduate marketing courses, covering a wide range of theoretical concepts and practical issues to accurately reflect the fast-moving pace of marketing in the modern world.

ISBN: 9781292269566


Liefhebbers van Principles of Marketing lazen ook: