0

Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » Management boeken » Online invloed


Online invloed - Bas Wouters (Auteur) | 
Joris Groen 

Online invloed

Bas Wouters (Auteur) | Joris Groen (Auteur)

Paperback 29,95 Ebook 25,4525,45excl. 3,95 verzendkosten NL29,95excl. 3,95 verzendkosten NL
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand Het luisterboek is helaas uitverkocht en kan dus niet besteld worden.

Beschrijving

Online invloed is 26 november 2020 door de jury van de PIM Marketing Literatuur Prijs uitgeroepen tot beste marketing studieboek 2020.

'A must-read for everyone in the field of online persuasion.' - Dr. Robert Cialdini

Hoe maak je van kijkers kopers? En van afhakers aanhakers? Door het slim toepassen van gedragspsychologie haal je veel meer resultaat uit je website, app of online campagne. Psycholoog en webdesigner Joris Groen en overtuigingsgoeroe Bas Wouters leggen haarfijn uit wat werkt, wat niet werkt, en waarom.

Fogg, Cialdini en Kahneman
In Online invloed vind je concrete en makkelijk toepasbare richtlijnen, gebaseerd op 40 jaar praktijkervaring en de inzichten van de belangrijkste gedragswetenschappers van dit moment, zoals Fogg, Cialdini en Kahneman.

Complete praktische gids
Met ruim 40 succescases uit de praktijk en meer dan 150 illustraties van do’s-and-don’ts is dit de meest complete en praktische gids voor het ontwerpen en verbeteren van jouw online klantreis.

Voor wie is dit boek?
Online invloed geschreven voor alle professionals die het online gedrag van hun (potentiële) klanten willen beïnvloeden. Dus of je nou webbouwer of UX-designer bent, copywriter of grafisch vormgever, ondernemer, marketeer of productmanager: als je meer online invloed wilt hebben, zit je met dit boek goed.

ISBN: 9789024426355


Liefhebbers van Online invloed lazen ook: