0

Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » Marketing boeken » Modellen voor Marketing Insights


Modellen voor Marketing Insights - Anita Cox (Auteur) | 
Erik de Kort (Auteur) | 
Norbert Scholl 

Modellen voor Marketing Insights

Anita Cox (Auteur) | Erik de Kort (Auteur) | Norbert Scholl (Auteur)

Paperback 34,50 34,50excl. 3,95 verzendkosten NL
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand Het luisterboek is helaas uitverkocht en kan dus niet besteld worden.

Beschrijving

Modellen voor Marketing-Insights is het eerste overzicht van de belangrijkste modellen voor consumentengedrag, marktonderzoek en digital analytics in Nederland. Dankzij die modellen kunnen we bij complexe marketingvraagstukken snel tot de kern van een probleem komen en slagvaardig advies geven, of gericht onderzoek opzetten voor de ontwikkeling van effectief beleid.

Aan de hand van Kotlers planningsproces en op basis van echte vragen uit de marketingpraktijk, kunt u snel doorbladeren naar een specifieke marketingvraag en inzicht krijgen in het model dat antwoord geeft op die vraag en de context waarin het model wordt gebruikt. Zo kunt u een gefundeerde keuze maken, gesteund door praktische tips & tricks voor de toepassing. Meer informatie is te vinden op www.mi-modellen.nl.

Door het overzicht, de structuur en samenhang die dit boek biedt, vormt
Modellen voor Marketing-Insights een waardevol startpunt voor onderzoeksprojecten tijdens de studie en in de beroepspraktijk.
De auteurs, Anita Cox, Erik de Kort en Norbert Scholl, hebben alledrie jarenlange beroepservaring in de marktonderzoekpraktijk aan bureauzijde en in het HBO-onderwijs. Ze zijn actief binnen de MOA, Expertise Center voor Marketing-Insights, Onderzoek & Analytics.

‘Leg dit boek op een zichtbare plek als je aan het werk bent of aan het
studeren, zodat je een hulplijn bij de hand hebt.’ Marlies Sandee, Voorzitter Landelijk Opleidingsoverleg Commerciële Economie.

‘Dit boek is niet per se een boek voor de (aankomende) marktonderzoeker of customer insights-manager, maar voor iedereen die de markt en de klant wil leren begrijpen. Om zo de juiste basis te creëren om succesvol te innoveren en te ondernemen.’ Gerrita van der Veen, Directeur HU Kenniscentrum Economisch sterke en creatieve stad/Lector Marketing & Insights.

ISBN: 9789081923323


Liefhebbers van Modellen voor Marketing Insights lazen ook: