0

Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » Marketing boeken » Merken zijn net mensen


Merken zijn net mensen - Hans Baakman (Auteur) | 
Marloes Jacobs (Redacteur) | 
Ludo Maas (Redacteur) | 
Myrthe Timmers 

Merken zijn net mensen

Hans Baakman (Auteur) | Marloes Jacobs (Redacteur) | Ludo Maas (Redacteur) | Myrthe Timmers (Redacteur)

Paperback 20,99 20,99excl. 3,95 verzendkosten NL
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand

Beschrijving

Bepaalde merken hebben een ongelooflijke aantrekkingskracht. Waarom staan mensen in de rij voor het ene merk en laten ze het andere links liggen? In deze gids over merkpersoonlijkheid ontdek je:

> hoe je de aantrekkelijkste persoonlijkheid in de markt wordt;
> wat moderne merken van twee oude wijze heren kunnen leren;
> waarom iedereen een merk bouwt (of je nu wilt of niet..);
> hoe merkbeleving aansluit bij menselijke behoeften;
> hoe je klanten voor het leven werft;
> hoe je wel 5 x meer kunt vragen voor hetzelfde product;
> hoe ideale klanten voor jou kiezen;
> hoe merken een persoonlijke relatie kunnen aangaan met ideale klanten.

Hans Baakman is marketeer in hart en nieren met een grote liefde voor merken én psychologie. Zijn 30 jaar branding- en marketingervaring deelt hij graag. Hans is eigenaar van strategisch adviesbureau Sterk Merk en auteur op platforms als Emerce en Frankwatching.

ISBN: 9789083270418


Liefhebbers van Merken zijn net mensen lazen ook: