0

Home » Overzicht » School- en studieboeken » Economie, recht en bedrijfskunde » Economie, recht en bedrijfskunde Hoger Onderwijs » Marktonderzoek, 5e editie met MyLab NL toegangscode


Marktonderzoek, 5e editie met MyLab NL toegangscode... - Patrick De Pelsmacker (Auteur) | 
Patrick de Pelsmacker (Auteur) | 
Patrick Van Kenhove (Auteur) | 
Patrick van Kenhove 

Marktonderzoek, 5e editie met MyLab NL toegangscode...

Patrick De Pelsmacker (Auteur) | Patrick de Pelsmacker (Auteur) | Patrick Van Kenhove (Auteur) | Patrick van Kenhove (Auteur)

Paperback 70,50 70,50excl. 3,95 verzendkosten NL
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand Het luisterboek is helaas uitverkocht en kan dus niet besteld worden.

Beschrijving

Het boek Marktonderzoek behandelt de methodologie van onderzoek en is bedoeld voor studenten in het hoger onderwijs. Daarnaast is dit boek zeer geschikt als leidraad voor marktonderzoekers en marketingverantwoordelijken bij het uitvoeren en leiden van onderzoek.

In Marktonderzoek wordt de methodologie van het onderzoek (gegevensverzameling en -analyse) op heldere wijze uitgelegd. Er wordt ruim aandacht besteed aan de toepassing van de technieken op specifieke marketingproblemen, zoals onderzoek bij nieuwe producten, klantensatisfactie en segmentatie. Elke techniek wordt uitgelegd aan de hand van voorbeelden uit de marketing- en marktonderzoekspraktijk.

In deze vijfde editie is de inhoud van een aantal hoofdstukken grondig bijgewerkt. De hoofdstukken over kwalitatief onderzoek, gegevensverzameling, schaalmeting en data science in marketing zijn grondig bewerkt. Een aantal nieuwe trends, methodes en inzichten werd in de hoofdstukken geïntegreerd. In verschillende hoofdstukken is meer aandacht gegeven aan technieken en toepassingen van online onderzoek. Tot slot werd het boek van extra praktijkvoorbeelden en onderzoeksinzichten voorzien.

Op MyLab is voor studenten en docenten aanvullend studie- en lesmateriaal beschikbaar, zoals een eText, meerkeuzevragen, open vragen en statistische oefeningen en een docentenhandleiding. Op het docentengedeelte van de website staan ook voorbeelden van zowel goede als slechte vragenlijsten, die de docent kan gebruiken om studenten te helpen met het ontwikkelen van vragenlijsten.

Patrick De Pelsmacker is gewoon hoogleraar Marketing aan de Universiteit Antwerpen en buitengewoon hoogleraar Marketing aan de Universiteit Gent.
Patrick Van Kenhove is gewoon hoogleraar Marketing en Marktonderzoek aan de Universiteit Gent.

ISBN: 9789043036252


Liefhebbers van Marktonderzoek, 5e editie met MyLab NL lazen ook: