0

Home » Overzicht » Business en Informatica » Economie en bedrijf » Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)


Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)... - Harvard Business Review (Auteur) | 
Morgan, Nick (Auteur) | 
Nick Morgan (Auteur) | 
Robert B. Cialdini (Auteur) | 
Cialdini, Robert B., PhD (Auteur) | 
Duarte, Nancy (Auteur) | 
Nancy Duarte 

Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)...

Harvard Business Review (Auteur) | Morgan, Nick (Auteur) | Nick Morgan (Auteur) | Robert B. Cialdini (Auteur) | Cialdini, Robert B., PhD (Auteur) | Duarte, Nancy (Auteur) | Nancy Duarte (Auteur)

Paperback 16,95 16,95excl. 3,95 verzendkosten NL
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand Het luisterboek is helaas uitverkocht en kan dus niet besteld worden.

Beschrijving

Changing hearts is an important part of changing minds. With research into how appeals to human emotion can help you make your case and earn authority as a leader, this book presents both comprehensive frameworks for developing influence and small, simple tactics that you can use to convince others every day.

ISBN: 9781633693937


Liefhebbers van Influence and Persuasion (HBR Emotiona lazen ook: