0

Home » Overzicht » Sport, hobby en vrije tijd boeken » Sport boeken » Sportverhalen » In goede en kwade koersdagen


In goede en kwade koersdagen - M. Heijl (Auteur) | 
Marko Heijl (Auteur) | 
Janeke de Zeeuw 

In goede en kwade koersdagen

M. Heijl (Auteur) | Marko Heijl (Auteur) | Janeke de Zeeuw (Redacteur)

Paperback 19,95 19,95excl. 3,95 verzendkosten NL
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand Het luisterboek is helaas uitverkocht en kan dus niet besteld worden.

Beschrijving

In goede en kwade koersdagen

Wat hebben wielersport en marketing met elkaar? Heel wat. Al bij de allereerste
prehistorische wielerkoersen ontdekten brouwers, kranten en fietsconstructeurs de wielersport als een interessant platform om hun product te profileren. Het profiel van sponsors en andere commerciƫle belanghebbenden veranderde met de jaren, maar het belang van marketing in de wielersport bleef altijd prominent aanwezig.

In In goede en kwade koersdagen schetst Marko Heijl de geschiedenis van het
huwelijk tussen wielersport en marketing. Met alle rechten en plichten, met alle wederzijdse voor- en nadelen, met de klassieke sponsorverhalen, maar ook met de vele, sappige anekdotes.

ISBN: 9789054721574


Liefhebbers van In goede en kwade koersdagen lazen ook: