0

Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » Management boeken » Impactvol ondernemen in de praktijk


Impactvol ondernemen in de praktijk - Paul van Ruiten (Auteur) | 
Elise Vonk (Auteur) | 
Hanneke Oude Elberink-Schieving (Auteur) | 
Annick Schmeddes (Auteur) | 
Jan Selen (Illustrator) | 
Karin Spanjersberg 

Impactvol ondernemen in de praktijk

Paul van Ruiten (Auteur) | Elise Vonk (Auteur) | Hanneke Oude Elberink-Schieving (Auteur) | Annick Schmeddes (Auteur) | Jan Selen (Illustrator) | Karin Spanjersberg (Redacteur)

Hard-cover 29,90 29,90excl. 3,95 verzendkosten NL
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand Het luisterboek is helaas uitverkocht en kan dus niet besteld worden.

Beschrijving

Impactvol ondernemen in de praktijk
Zelf verantwoordelijkheid nemen en samenwerken: zo doe je dat!

Waarom zou je werk moeten maken van impact? Hoe pas je meervoudige waardecreatie toe op jouw rol binnen jouw bedrijf? Hoe doen collega’s van andere disciplines dit? Hoe kun je door een betere samenwerking en afstemming met collega’s zorgen voor meervoudige waardecreatie? Wat levert het nu eigenlijk allemaal op voor jouw bedrijf? Hoe zet je meervoudige waardecreatie in om de toekomst van jouw bedrijf veilig te stellen? In dit boek vind je de antwoorden op deze vragen.

Onze bouwtekening voor meervoudige waardecreatie en positieve impact is het waardecreatiemodel van het IIRC. Van dit model hebben we een praktische vertaling gemaakt, waarmee ondernemers en ondernemende mensen zoals jij direct kunnen starten met het creëren van meer positieve impact. We geven je inzicht in de zes vormen van kapitaal waarmee je als bedrijf impact kunt maken. De voorbeelden en illustraties in dit boek maken het model toepasbaar.

In dit boek delen we praktische handvatten en stappenplannen voor verschillende afdelingen en disciplines binnen een bedrijf: directie en management, Human Resources, Finance & Control, productie, interne communicatie en marketing. Ook delen we verhalen over persoonlijk leiderschap, toekomstgericht ondernemerschap en maatschappelijk commitment.

Na het lezen van dit boek weet je dat sturen op duurzame ontwikkeling en daarmee positieve impact realiseren niet alleen iets is voor grote leiders, duurzame helden of CEO’s. Jij kunt dit ook!

ISBN: 9789090350943


Liefhebbers van Impactvol ondernemen in de praktijk lazen ook: