Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » Management boeken » Human2Human: de nieuwe klantrelatie, herziene editie
Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers en dat vraagt om een eigentijdse manier van klantgerichtheid en commercie. Onderscheidende kracht is essentieel! En die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht van mens tot mens. Human2Human is de oplossing.
In dit prikkelende boek beschrijft Daniëlle de Jonge helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Bovendien liggen de mogelijkheden om aandacht te geven voor het oprapen, de kunst is ze doeltreffend en doordacht in te zetten. Dit boek staat boordevol praktische tips om potentiële en bestaande klanten échte aandacht te laten ervaren. Wil jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn? Kies dan voor de kracht van de nieuwe klantrelatie!
‘Een regelrechte aanrader! In dit inspirerende boek beschrijft Daniëlle de Jonge hoe je echte en oprechte aandacht geeft. Essentieel voor iedereen die succesvoller wil worden in het vinden en binden van klanten.’
Jos Burgers, bestsellerauteur en veelgevraagd spreker
‘Echt klantencontact wordt steeds schaarser – en daarmee crucialer. Dit praktische boek laat zien hoe je je verkoopstijl aanpast aan de digitale wereld. Een wereld waarin de menselijke factor het verschil maakt.’
Steven Van Belleghem, auteur van het boek The offer you can’t refuse
Trefwoorden: B2B B2C H2H human klanten klantrelatie klantvriendelijkheid klantcontact klantencontact klant ambassadeurs handleiding
ISBN: 9789089656445