0

Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » Marketing boeken » Handboek Marketing 4.0 - Digital, data-driven, direct


Handboek Marketing 4.0 - Digital, data-driven, direct... - Paul Postma 

Handboek Marketing 4.0 - Digital, data-driven, direct...

Paul Postma (Auteur)

Paperback 41,50 41,50excl. 3,95 verzendkosten NL
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand Het luisterboek is helaas uitverkocht en kan dus niet besteld worden.

Beschrijving

Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0.

Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. Handboek Marketing 4.0 beschrijft deze ontwikkeling en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing.

Het boek bevat een praktisch stappenplan met herkenbare voorbeelden. Het is verrijkt met korte cases en sluit af met negen praktijkcases die inzicht geven in de praktijk van Marketing 4.0.

ISBN: 9789024400584


Liefhebbers van Handboek Marketing 4.0 - Digital, data lazen ook: