0

Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » Management boeken » Handboek betekenisvol ondernemen


Handboek betekenisvol ondernemen - Kees Klomp (Auteur) | 
Stefan Wobben (Auteur) | 
Jesse Kleijer 

Handboek betekenisvol ondernemen

Kees Klomp (Auteur) | Stefan Wobben (Auteur) | Jesse Kleijer (Auteur)

Paperback 23,99 Ebook 11,4911,49excl. 3,95 verzendkosten NL23,99excl. 3,95 verzendkosten NL
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand

Beschrijving

Kees Klomp, Stefan Wobben en Jesse Kleijer schreven met het ‘Handboek betekenisvol ondernemen’ een handleiding om te ondernemen in de betekeniseconomie. Hun methode bestaat uit 5 fasen die samen een concrete actielijst vormen voor het bouwen van een betekenisvoll bedrijf. Het begint bij de beweegredenen van de ondernemer als mens, en voert via de binnenkant van het bedrijf, het merk en de marketingactiviteiten naar een positieve impact op de maatschappij, wat op zijn beurt weer lucratief is voor de onderneming.
Maatschappelijke toegevoegde waarde is de belangrijkste pilaar onder florerende bedrijven. Duurzaamheid en MVO zijn daarvan slechts het begin. We hebben het hier over wérkelijke, aantoonbare waarde - voor het leven van klanten, medewerkers en andere betrokkenen; kortom voor de maatschappij in brede zin. Welkom in de Betekeniseconomie!

ISBN: 9789047009177


Liefhebbers van Handboek betekenisvol ondernemen lazen ook: