0

Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » Marketing boeken » Grondslagen van de marketing werkboek


Grondslagen van de marketing werkboek - Bronis Verhage (Auteur) | 
Eric Boot (Auteur) | 
Paul Riegen 

Grondslagen van de marketing werkboek

Bronis Verhage (Auteur) | Eric Boot (Auteur) | Paul Riegen (Auteur)

Paperback 47,95 47,95excl. 3,95 verzendkosten NL
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand Het luisterboek is helaas uitverkocht en kan dus niet besteld worden.

Beschrijving

- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website;
- met actuele bedrijfscasussen;
- aandacht voor zowel online als offline marketing.

Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode voor het vak marketing.

De negende editie bevat nog meer actuele bedrijfscases waarin social media en online marketing een rol spelen.

Grondslagen van de marketing - werkboek is met name geschikt voor de propedeusefase van opleidingen als Commerciële Economie, International Business and Languages, Media, Informatie & Communicatie en Small Business & Retail Management en Communicatie, maar ook voor aanverwante opleidingen als Bedrijfskunde MER en Facility Management.

ISBN: 9789001853204


Liefhebbers van Grondslagen van de marketing werkboek lazen ook: