0

Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » Marketing boeken » Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen


Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen... - Yoursi Mandour (Auteur) | 
Marleen Bekkers 

Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen...

Yoursi Mandour (Auteur) | Marleen Bekkers (Auteur)

Paperback 45,50 45,50excl. 3,95 verzendkosten NL
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand Het luisterboek is helaas uitverkocht en kan dus niet besteld worden.

Beschrijving

Wanneer gebrainstormd wordt over een nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie, is het fijn als er beproefde modellen beschikbaar zijn, zodat geen belangrijke zaken over het hoofd worden gezien en het proces zo gestructureerd mogelijk verloopt.

Ook deze derde, volledig herziene druk van Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen (inmiddels al 15.000 exemplaren verkocht) biedt een unieke mix van klassieke, beproefde modellen en recente, baanbrekende modellen, die zo zijn beschreven dat er direct mee gewerkt kan worden. Met online beschikbare interactieve worksheets en checklists van de modellen.

Yousri Mandour
Yousri Mandour is partner bij ICSB Marketing en Strategie (www.icsb.nl). Hij heeft jarenlange ervaring met de totstandkoming en implementatie van succesvolle strategieën voor organisaties in pde profit en non-profit sector.

Marleen Bekkers
Marleen Bekkers is partner bij ICSB Marketing en Strategie (www.icsb.nl). Zij heeft jarenlange ervaring met de totstandkoming en implementatie van succesvolle strategieën voor organisaties in pde profit en non-profit sector.

ISBN: 9789058754530


Liefhebbers van Een praktische kijk op marketing- en s lazen ook: