Home » Overzicht » Business en Informatica » Informatica boeken » Softwarepakket boeken » Doelgerichte SEO
Ze zeggen dat je een lange adem moet hebben om succes te behalen met zoekmachineoptimalisatie (SEO). Want als het zo gemakkelijk was om met je website bovenaan in de zoekresultaten van Google te komen, dan zou iedereen daar immers wel staan. Dit gebruiksvriendelijke boek met uitgebreide informatie over hoe je met Google omgaat en talloze tips en trucs bewijst dat ook jouw website bovenaan in de zoekresultaten van Google kan komen.
Juist voor de kleine zelfstandige is Google één van de grootste zegeningen van deze tijd. Zoekmachineoptimalisatie vormt dan de basis van een marketingstrategie. De strategie die ik hiervoor gebruik - en die je zal leren in dit boek - is al die jaren toekomstbestendig gebleken.
Mijn strategie ligt namelijk volledig in lijn met de filosofie van Google en dat betekent dat je niet voor nare verrassingen komt te staan. Natuurlijk is Google door de jaren heen wel geëvolueerd en heb ik mijn SEO-strategie constant kunnen uitbouwen en optimaliseren. Daar pluk jij met dit boek de vruchten van.
Alles wat je leert is in de praktijk getest en bewezen. Je kunt dit boek zien als een praktisch stappenplan om je website hoger in Google te krijgen en uit te groeien tot dé nummer 1 autoriteit in jouw markt.
Een greep uit de onderwerpen:
- een niche kiezen en langetermijnstrategie
- versus kortetermijnstrategie
- geschikte domeinnamen
- on page en off page SEO
- relevantie en populariteit van je website
- white hat SEO versus black hat SEO
- keywords en keyworddichtheid
- meta description, meta keywordtag, URL, broodkruimelspoor, koppen en dikdrukken
- gebruik van afbeeldingen, video en andere bestandstypen
- structuur op de website
- gebruik van backlinks
- interactie op de website en social media
- content- en kwaliteitsstrategie
- leesbaarheid en techniek op de site
Over de auteur
Tonny Loorbach is oprichter en eigenaar van diverse bedrijven op het gebied van zoekmachineoptimalisatie. Sinds 2007 heeft hij zich gespecialiseerd in SEO, conversie, online gedragspsychologie en neuromarketing. Hij is auteur van honderden artikelen en geeft ook trainingen. Door de jaren heen heeft hij al meer dan 1250 ondernemers aan een beter scorende website geholpen.
ISBN: 9789059054745