0

Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » Management boeken » Decisions by Design, In vier stappen naar breed gedragen besluiten


Decisions by Design, In vier stappen naar breed gedragen besluiten... - Marjolijn de Graaf (Auteur) | 
Edwin de Graaf (Auteur) | 
Edwin Stoop (Illustrator) | 
Guido van de Wiel 

Decisions by Design, In vier stappen naar breed gedragen besluiten...

Marjolijn de Graaf (Auteur) | Edwin de Graaf (Auteur) | Edwin Stoop (Illustrator) | Guido van de Wiel (Redacteur)

Hard-cover 42,50 42,50excl. 3,95 verzendkosten NL
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand Het luisterboek is helaas uitverkocht en kan dus niet besteld worden.

Beschrijving

Het handboek voor veranderaars en game changers om tot gedragen besluiten en betere resultaten te komen


Decisions by Design:

Van een opgelegde verandering naar een gedragen toekomst.

Een procesmatige benadering met een resultaatgerichte aanpak.

Focus op kwaliteit door evidence-driven besluiten.


Decisions by Design is een eenvoudig en krachtig instrument om met actieve participatie tot de best haalbare en houdbare besluiten te komen. Vier ontwerpstappen leiden jou als veranderaar, interactief met de betrokkenen, naar cruciale en gedragen besluiten, waarin alle perspectieven en werkelijkheden erkend zijn.


Deze besluitvormingsmethode weet om te gaan met de valkuilen in groepsprocessen (zoals tunnelvisie), tegenstrijdige belangen, denkfouten (zoals de neiging tot zelfoverschatting), intuïtie en de borging van het besluit voor de lange termijn.


"Te snel oordelen, emotioneel reageren, blijven hangen bij nieuwe inzichten - ik ben in al deze valkuilen getrapt. Decisions by Design brengt je in beweging om het anders te doen. Het boek zet je aan om de stappen en principes meteen in praktijk te brengen. Ik kan je verklappen: het werkt!"

Hans van der Loo, co-founder van betterday en energyfinder en bestsellerauteur van o.a. Waar haal je de energie vandaan? en Musk Mania


Marjolijn de Graaf en Edwin de Graaf zijn de motor achter Impact Company. Impact Company faciliteert veranderaars en leiders naar succesvol organiseren met blijvende impact en meer betrokkenheid.

ISBN: 9789462761490


Liefhebbers van Decisions by Design, In vier stappen n lazen ook: