Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » De supportorganisatie
Er is nog steeds plek voor managers in de platte organisatie, als ze zich tenminste behulpzaam opstellen.
Steeds meer medewerkers organiseren hun eigen werk, maar ze missen goede ondersteuning. Zelforganisatie is mooi, maar ook professionals kunnen wel wat hulp gebruiken. Daar kun jij voor zorgen, maar hoe?
In dit boek maak je kennis met de supportorganisatie, een nieuwe manier van werken waarbij mensen de vrijheid hebben om hun werk goed te doen, en ondersteund worden waar dat nodig is. De supportorganisatie is het antwoord op het falen van de traditionele hiërarchische organisatie en op de stuurloosheid van zelforganisatie. In dit boek kun je lezen hoe je met heldere kaders, opdrachten en pragmatische ondersteuning je medewerkers helpt om het beste uit zichzelf en hun team te halen.
De supportorganisatie biedt houvast aan iedereen die zijn organisatie wendbaarder wil maken. Ervaar hoe je samen betere resultaten kunt behalen. Door te steunen én te sturen.
ISBN: 9789461264077