Home » Overzicht » Wetenschap » Psychologie boeken » De reputatiecoach
De CEO van een wereldbedrijf die een stap opzij moet zetten omdat hij jaren geleden een relatie had met een medewerkster. Een burgemeester die de kop van Jut is omdat ze zich vroeger dan gepland een coronavaccin liet toedienen. Of een radiopresentator die door het stof moet omdat er pikante filmpjes van hem zijn uitgelekt. Er gaat haast geen week voorbij of er komt wel een nieuw reputatieschandaal aan het licht dat pers, publiek en sociale media beroert.
In De reputatiecoach leer je dat je reputatie niet maakbaar is, maar een gevolg is van je gedrag. Hoe je je reputatie zuiver houdt? Door dicht te blijven bij wat je belangrijk vindt, door authentiek in het leven te staan en altijd te proberen integer te zijn. Waarom slaagt de ene daar beter in dan de andere? Wie zich omringt met tegensprekers die hem/haar bij de les houden, heeft al een streepje voor. De reputatiecoach geeft praktische tips voor al wie zorg wil dragen voor een zuivere reputatie.
ISBN: 9789022338544