0

Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » De nieuwe weg


De nieuwe weg - Jochum Jarigsma (Auteur) | 
Nienke van Oeveren (Redacteur) | 
Marjolein Westerterp 

De nieuwe weg

Jochum Jarigsma (Auteur) | Nienke van Oeveren (Redacteur) | Marjolein Westerterp (Redacteur)

Hard-cover 20,20 20,20excl. 3,95 verzendkosten NL
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand Het luisterboek is helaas uitverkocht en kan dus niet besteld worden.

Beschrijving

In deze spannende roman ontdekt hoofdpersoon Rutger Kooisma, ondernemer in vakantiebungalows, de zeven essentiƫle stappen op weg naar meer omzet. Hij ontmoet de aantrekkelijke activiste Rineke die zijn plannen in de war schopt en hem drastisch aan het twijfelen brengt. Waarom is hij eigenlijk ondernemer? Gelukkig zet zijn goede vriend Peter hem steeds weer met beide benen op de grond.

Ben jij die ondernemer die een mooi product of waardevolle dienst aanbiedt maar te weinig omzet maakt? Heb je geen zin om te 'leuren' en is sales niet jouw ding? Met dit boek helpt Jochum Jarigsma je aan de ondernemersvaardigheden die je nodig hebt om van je bedrijf een commercieel succes te maken.

Auteur Jochum Jarigsma is social entrepreneur, spreker en trainer op het gebied van acquisitie, sales, netwerken en ondernemerschap. Hij doceert ondernemersvaardigheden aan verschillende hogescholen en universiteiten.

Inhoud
In het boek maak je kennis met zeven stappen om een deal te sluiten. Deze stappen zijn:
1 Een goed product of dienst (propositie) formuleren
2 Een (niche)markt vinden voor jouw propositie
3 Potentiƫle klanten in de markt vinden en met hen in contact komen
4 Hun behoeften onderzoeken
5 Een aanbod doen met een goed advies
6 Bezwaren of koopweerstanden oplossen
7 Vragen - eventueel door middel van onderhandeling - om de deal

ISBN: 9789491757211


Liefhebbers van De nieuwe weg lazen ook: