Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » De klantendriehoek - nieuwe editie
Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor worden ze 'moeilijke klanten'. De klantendriehoek biedt een eenvoudig en herkenbaar model voor een duurzaam klantencontact. Je ontwikkelt je gevoeligheid voor de signalen en noden van de klant en je krijgt concrete handvatten mee om er flexibel op in te spelen. Je verwerft vaardigheden om agressie bij klanten te hanteren én te voorkomen. Het model vormt daarbij een spiegel van je eigen sterktes en valkuilen.
"Dit boek is een echte aha-erlebnis! Het creëert een gedeelde taal in onze organisatie."
- Dominique Claeys, Diensthoofd leren en ontwikkelen Agentschap integratie en inburgering
"Een evenwichtige mix van een behapbaar, onderbouwd model en de concrete toepassing ervan in de dagdagelijkse praktijk."
- Ellen Schruns, Senior Expert Leren & Ontwikkelen Argenta Bank en Verzekeringen
"Het model vergrootte de emotionele veerkracht van mijn team."
- Bob Geivers, HR Manager Imec
"Door De Klantendriehoek staat het team steviger in zijn schoenen bij moeilijke telefoongesprekken met boze klanten."
- Dirk Vanderstighelen, Afdelingshoofd Dienstverlening Budgethouders bij het Vlaams Agentschap voor Personen met een Handicap
"Het model schittert in eenvoud! Iedereen verstaat het en past het toe."
- Thierry Cobbaut, talent & development expert Port Of Antwerp-Bruges
ISBN: 9789401406482