0

Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » Marketing boeken » De illusies van marktonderzoek en opiniepeilingen


De illusies van marktonderzoek en opiniepeilingen... - Frank Wouters 

De illusies van marktonderzoek en opiniepeilingen...

Frank Wouters (Auteur)

Paperback 19,95 19,95excl. 3,95 verzendkosten NL
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand Het luisterboek is helaas uitverkocht en kan dus niet besteld worden.

Beschrijving

Waarom worden er jaarlijks nog miljarden besteed aan marktonderzoek en opiniepeilingen? Haarscherp toont Frank Wouters aan hoe marktonderzoeken en opiniepeilingen voortdurend de bal misslaan. Ze zijn gebaseerd op illusies.
Hij moedigt ondernemers aan om weer bezig te zijn met producten waar ze zelf in geloven, politici om leiderschap te tonen en de media om kritische journalistiek te blijven bedrijven.

ISBN: 9789490783440


Liefhebbers van De illusies van marktonderzoek en opin lazen ook: