Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » Management boeken » De EVAlutie van de mens
De meeste technologische, medische, maatschappelijke, financiële en economische ontwikkelingen hebben één ding gemeen: ze zijn niet geschikt voor of houden geen rekening met vrouwen. Nochtans maken vrouwen de helft van de wereldbevolking uit en zijn zij de superconsumenten van deze eeuw. Slechts 1% van alle R&D-investeringen wereldwijd is specifiek gericht op vrouwen, maar zij nemen wel 80% van alle aankoopbeslissingen.
Bedrijven die zich wel richten op de FemTech, FemHealth, FemSports, FemFinance en zo veel meer sectoren, zien hun omzet exponentieel groeien. Hoe komt dat en waarom wordt het begrip women economics steeds interessanter voor innovatiespecialisten, bedrijfsleiders, thought leaders, marketeers en investeerders?
EVAlutie legt niet alleen het enorme onbenutte potentieel van de vrouw bloot, maar biedt ook heel wat inspiratie en uiteenlopende visies over welke strategische mogelijkheden en innovaties vandaag en morgen het verschil zullen maken.
Ontdek de boeiende wereld van de evalutie-innovaties en verbreed je kijk op je eigen toekomst en die van je bedrijf of organisatie.
Kristel Vanderlinden is een ondernemer, toekomststrateeg en de eerste Fem(Tech)-futurist van België. Vanuit haar jarenlange ervaring in merk- en marketingstrategie legt zij als geen ander de link tussen business en consument. Kristel is een veelgevraagde spreker en inspirator in binnen- en buitenland met een toonaangevende visie op mogelijke toekomstscenario’s en de vele maatschappelijke en technologische trends die de wereld morgen en overmorgen zullen beheersen. Haar trendrapporten geven een unieke kijk op de wereld én de mens. Met haar ‘toekomst-agency’ FutureKind helpt Kristel organisaties bij het creëren van langetermijnvisies en -innovaties met meer vertrouwen in de toekomst.
www.evalutie.be
www.futurekind.be
ISBN: 9789463835954