0

Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » Marketing boeken » Customer experience in de praktijk


Customer experience in de praktijk - Manfred van Gurchom 

Customer experience in de praktijk

Manfred van Gurchom (Auteur)

Paperback 23,99 23,99excl. 3,95 verzendkosten NL
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand Het luisterboek is helaas uitverkocht en kan dus niet besteld worden.

Beschrijving

'Klantgericht werken', hoeveel bedrijven hebben dat niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Manfred van Gurchom helpt u stap voor stap uw organisatie systematisch rond uw klanten in te richten en de customer experience duurzaam te verbeteren.
Aan de hand van voorbeelden en praktijkcases wordt duidelijk hoe een betere klantstrategie en klantbediening gerealiseerd kunnen worden, onder andere met behulp van customer journeys, positionering en digitale kanalen. Blijf relevant voor uw klanten en maak het verschil ten opzichte van uw concurrenten.

ISBN: 9789047007081


Liefhebbers van Customer experience in de praktijk lazen ook: