0

Home » Overzicht » Business en Informatica » Economie en bedrijf » Customer Data and Privacy: The Insights You Need from Harvard Business Review


Customer Data and Privacy: The Insights You Need from Harvard Business Review... - Harvard Business Review (Auteur) | 
Morey, Timothy (Auteur) | 
Timothy Morey (Auteur) | 
Burt, Andrew (Auteur) | 
Andrew Burt (Auteur) | 
Moorman, Christine (Auteur) | 
Christine Moorman 

Customer Data and Privacy: The Insights You Need from Harvard Business Review...

Harvard Business Review (Auteur) | Morey, Timothy (Auteur) | Timothy Morey (Auteur) | Burt, Andrew (Auteur) | Andrew Burt (Auteur) | Moorman, Christine (Auteur) | Christine Moorman (Auteur)

Paperback 22,95 22,95excl. 3,95 verzendkosten NL
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand Het luisterboek is helaas uitverkocht en kan dus niet besteld worden.

Beschrijving

Is it possible to take advantage of the benefits of data collection - and mitigate risks - for both companies and customers?

ISBN: 9781633699861


Liefhebbers van Customer Data and Privacy: The Insight lazen ook: