Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » Basisbegrippen van bedrijfsmanagement
De werkpaarden van de economie zijn de bedrijven. Klein en groot, lokaal en wereldwijd – het zijn zij die goederen en diensten naar de markt brengen en customer value creëren. Maar wat is de essentie van een bedrijf? Hoe gaat waardecreatie in zijn werk? Wat zijn de inspirerende bedrijfsmodellen van deze tijd?
Elk bedrijf is een huis waarin mensen presteren, doelstellingen realiseren en als team samenwerken. Hoe bepaalt zo’n bedrijf zijn koers? Wat is de beste manier om structuur in een organisatie te brengen? En wat doet mensen het beste van zichzelf geven?
Ondernemen is een verhaal van vallen en opstaan. Wat zijn de do’s en don'ts van bedrijfsmanagement? En hoe zal het bedrijfsleven van morgen eruitzien?
Dit en nog veel meer ontdek je in Basisbegrippen van bedrijfsmanagement. In dit boek worden basisbegrippen uit de wereld van bedrijfsmanagement helder toegelicht en gekruid met tal van voorbeelden. Drie bedrijfscases en een rijk palet van getuigenissen van zaakvoerders en managers vormen de rode draad en nemen je mee op een boeiende tocht in de bedrijfswereld.
ISBN: 9789464778922