Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » AI, de hype voorbij
AI, de hype voorbij erkent de mogelijkheden die artificiële intelligentie (AI) biedt, maar kijkt ook verder naar het potentieel om organisaties van grond af aan te transformeren. Het boek gaat dieper in op alledaagse toepassingen van AI, zoals navigatiesystemen in auto's en gepersonaliseerde aanbevelingssystemen op streamingplatforms. Aan de hand van persoonlijke verhalen en praktijkvoorbeelden schetst het een positief beeld van de toekomst door de immense kansen die AI biedt voor organisaties. Denk hierbij aan verbeterde efficiëntie, klantenservice op maat en baanbrekende innovaties. Dit boek dient als een gids voor iedereen die de impact van AI in de organisatie wil begrijpen en maximaal wil benutten.
Prompt visual: futuristic birds flying in a clear sky
'Dit boek van Jackie staat met beide voeten in de praktijk. Start met lezen en laat je inspireren.'
- Rudi Peeters, Bestuurder Colruyt, Torfs, Vandersanden, Intesa. Adviseur Dicar, GroupS, CEO coach
'AI, de hype voorbij belicht op heldere wijze de reis van het introduceren van AI in organisaties; het smaakt naar meer!'
- Luc Van Gorp, Voorzitter en CEO CM - Christelijke Mutualiteit
'Jackie brengt met zijn down-to-earth aanpak handvatten om AI in concrete use cases in jouw bedrijf binnen te brengen.'
- Peter Snauwaert, Business Development, OECO
'Wil jij je organisatie meenemen naar AI-beheersing? Lees dit boek en laat Jackie je gids zijn.'
- Stefan Schoonbrood, Managing Partner van MbarQ
ISBN: 9789401402910