0

Home » Overzicht » School- en studieboeken » Geschiedenisboeken » Heineken: 150 jaar - Brouwerij, merk en familie


Heineken: 150 jaar - Brouwerij, merk en familie... - Keetie Sluyterman (Auteur) | 
Bram Bouwens 

Heineken: 150 jaar - Brouwerij, merk en familie...

Keetie Sluyterman (Auteur) | Bram Bouwens (Auteur)

Paperback 80,90 80,90excl. 3,95 verzendkosten NL
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand Het luisterboek is helaas uitverkocht en kan dus niet besteld worden.

Beschrijving

Er zijn maar weinig plekken waar ze niet te koop zijn, de flesjes en blikjes met hun kenmerkende groen-witte etiketten en de rode ster. 150 jaar Heineken biedt een boeiende beschrijving van de verovering van de wereldmarkt door de brouwerij die in 1864 slechts één van 500 Nederlandse brouwerijen was. Dit uniek vormgegeven boek laat de lezer met behulp van rijke en uitklapbare illustraties, en de crossmediale Layar-app in woord en beeld te zien hoe de mondiale expansie van het familiebedrijf Heineken zich in de afgelopen 150 jaar voltrok. De geschiedenis van een kleurrijk bedrijf, met een hoofdrol voor vernieuwing, concurrentie en vooral veel overnames.

Keetie Sluyterman en Bram Bouwens zijn beiden verbonden aan het departement Geschiedenis van de Universiteit Utrecht. Samen schreven zij eerder onder meer over Boskalis. Door middel van layars krijgt dit boek een extra audiovisuele dimensie en kunt u zowel historische als hedendaagse filmfragmenten bekijken.

ISBN: 9789461058072


Liefhebbers van Heineken: 150 jaar - Brouwerij, merk e lazen ook: